2011-08-08

Max & Ella på semester!

Hej alla pandor!

Har ni hört att Ella fick svar på sitt brev till Robby? Så här skrev han:

Konnichiwa Ella san,
tack för ditt långa brev! Det verkar ju vara mycket på gång på Panfu! Jag och min metallkropp mår väldigt bra här i Japan. Jag känner mig som ihopskruvad på nytt här. :mrgreen: Robbynia, min syster och hennes japanska familj tar väl hand om mig. De har tagit hand om mig som om jag vore deras egna robotbarn och de presenterar mig ofta för andra robotar. Det finns så många av oss här! Min bästa vän heter Metal-O-Bot. Vi kompletterar varandra perfekt, för han är programerad att ställa frågor. Och jag ger honom då tips och information, precis som på Panfu.
Jag önskar jag kunde visa er allt. Kom och besök mig i Tokyo!

Er Robby
P.S. Det här är ett nytaget foto av mig:


Det var allt!

Ciao! // alexy1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kommentera gärna såå mycket ni vill! Men skriv inte några elaka kommentarer för då godkänds de inte!

Tack för era kommentarer! ♥ ☻

MVH alexy1