2011-08-20

En saknad vän...

Hej alla pandor!

Har jag berättat om min gamla kompis isa176?? Jag & isa176 träffades för länge sedan i Panfu! Vi startade en djurklubb & gick runt i Panfu och demonstrerade för djurplågeri! Sedan den gången har vi inte träffats...

När jag idag skulle logga in på Panfu såg jag plötsligt till min stora förvåning att isa176 var inloggad i Bollywood!!! Jag loggade snabbt in & sade "Hej isa!!! Det är alexy1! Kommer du ihåg mig?" Hon svarade "Såklart jag gör! Jag är ju din bästa vän!".
Vi gick till hennes koja och hon förklarade att alla i hennes klass hade slutat på Panfu så hon hade inte varit inne på länge! Hon funderade över om hon kanske skulle sluta på Panfu xC Jag pratade med henne & jag tror att jag fick henne att inte sluta.



Kepsen som jag har på mig är en symbol för klubben!

Håll höjd! // alexy1


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kommentera gärna såå mycket ni vill! Men skriv inte några elaka kommentarer för då godkänds de inte!

Tack för era kommentarer! ♥ ☻

MVH alexy1