2011-08-31

Mattans hämd...

Tjenare alla pandor :)

Idag gick jag till Kamaria för att prata om det läskiga ljudet i Lobbyn! Såhär sade hon:


Så jag gick till Lobbyn och kastade försiktigt en vattenballong på dörren.
Plötsligt hände något förskräckligt! Ni vet komattan som ligger i Lobbyn?? Plötsligt blev den levande!




Så jag gick till Kamaria igen...





En minut senare...





Så gick jag till det läskiga kospöket...



... och sa besvärjelsen...








Kon blev mindre & mindre & tillslut fanns där bara en matta.






Jag gick tillbaka till Kamaria & berättade allt... gissa vad hon gav mig då??



Moahaha! Hon gav mig en "kospöke" dräkt som jag kan sätta på mig xD

Håll höjd! // Spök-alexy1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kommentera gärna såå mycket ni vill! Men skriv inte några elaka kommentarer för då godkänds de inte!

Tack för era kommentarer! ♥ ☻

MVH alexy1