2011-08-24

Enhörningar & kataloger....

Hejsan alla hästgalna (och inte hästgalna) pandor!

Nu kan man rida enhörningen igen! Jippiee! Läs mer på Panfubloggen genom att klicka på denna länk: http://blog.panfu.se/2011/08/24/vinn-enhorningens-fortroende/#respond

Det började i alla fall med att jag gick till Mr Horsey! Jag försökte prata om enhörningen men han bara fnös till och sa att jag skulle gå & irritera Henry istället?!?
Jag gick & pratade med Henry och han sa att Horsey hade försökt rida enhörningen för ett par år sedan, men enhörningen hade kastat av honom hela tiden, eftersom att den inte litar på vuxna pandor! Sedan dess har Horsey varit litte sur... 

Henry sa att jag skulle försöka tämja enhörningen men det gick inte så bra. Enhörningen hoppade till & blev jätterädd!!! Jag sprang tillbaka till Henry igen & han sa att jag skulle smörja in mig med örtkräm så att jag luktar som skog.

Jag gick till Kamaria & hon gav mig lite örtkräm som jag smörjde in hela kroppen med.
Jag gick tillbaka ännu en gång. Jag kunde nu närma mig enhorningen men inte röra vid den. Jag gick tillbaka till Henry IGEN & fick ett par jättemjuka sammetshandskar som enhörningen tyckte om. Jag gick till enhörningen ännu en gång & den här gången förstod den att jag var snäll men fortfarande lite, lite misstänksam.


Jag gick till Henry & berättade allt. Han sa att han skulle ge mig den speciella hästsadeln så jag kan börja rida den, men inte förrän imorgon :( !

Innan jag avslutar detta inlägg har jag en sak till att säga! Jo, nu har de gjort om klädkatalogen så man inte behöver bläddra hela dagen för att hitta de kläder man behöver!


De har fixat kategorier för kläderna, bra va?

Håll Höjd! // alexy1


1 kommentar:

  1. Hej alexy kan vi träffas i panfu någon gång? Mvh Ziba1

    SvaraRadera

Hej! Kommentera gärna såå mycket ni vill! Men skriv inte några elaka kommentarer för då godkänds de inte!

Tack för era kommentarer! ♥ ☻

MVH alexy1