2011-08-16

Fisk - time!

Hej alla pandor!

Idag såg jag en massa fiskar flyga runt ovanför pandors huvuden!?
Jag sprang direkt till fiskaren i Den gamla hamnen och frågade vad som stod på.
Han berättade att han hade stukat handleden och behövde någon som kunde fiska åt honom!

Jag tog direkt jobbet! Det är ju kul att hjälpa till andra ibland, dessutom berättade han att jag skulle få några belöningar! Jag gick till djungeln för att spela Fish´n´fish!


Jag fick springa i omgångar till fiskaren så att allt skulle komma med! Tillslut
fick jag ialla fall det jag längtat efter! Belöningarna:


Och


Haha! En av belöningarna var ett fiskhuvud som man kunde sätta på sig!
Det luktade lite äckligt om det, men det var kul att ha på sig!

Håll Höjd! // alexy1


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kommentera gärna såå mycket ni vill! Men skriv inte några elaka kommentarer för då godkänds de inte!

Tack för era kommentarer! ♥ ☻

MVH alexy1