2011-08-18

Gröna Lund!

Tjänare alla pandor!

Idag har jag & min syster haft en fullspäckad dag! Klockan: 09:30 kom vår farmor & farfar hem till oss. Vi åt lunch, och tittade på lite TV tillsammans & sedan tog vi tåget till Gröna Lund. När vi väl var framme började vi med tekopparna :) sedan tog vi alla möjliga attraktioner! Här är en lista på ungefär alla attraktioner & karuseller vi åkte:
  • Tekopparna
  • Kvasten
  • Nya blå tåget
  • Vilda Musen (åkte bara min syster)
  • Skrattkammaren
  • Lustiga Huset
  • Kärlekstunneln ♥
  • Twister (åkte bara min syster)
  • Slänggungan (åkte bara min syster)
På slutet fick vi köpa lite godis eller fika. Jag tog lite popcorn men min sockergalna syster tog en stor sockervadd.... TILL SIG SJÄLV!!! Jajamensan, hon tog alltså en stor sockervadd HELT till sig själv, dessutom tog hon tre kulor glass :O

När vi kom hem fick vi besök av min faster & min kusin som bor i ett land som heter Tjeckien!

Håll höjd! // Alexy1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kommentera gärna såå mycket ni vill! Men skriv inte några elaka kommentarer för då godkänds de inte!

Tack för era kommentarer! ♥ ☻

MVH alexy1