2011-09-06

Körläger & mystiska saker i Panfu! :O

Hej alla pandor!

Imorgon ska alla musikklasser i min skola 4-5 åka på körläger! Det ska bli jättekul! Vi ska sjunga för det mesta, & äta gott! Vi ska även ha en spöökrunda xD Vi kommer tillbaka på Torsdag! Ses då!

Har ni varit inne på Panfu nyss?? Då kanske ni upptäckte en VÄLDIGT mystisk sak!
När jag loggade in hamnade jag i SFP & satt automatiskt i en SVART BIL!!!

När jag sedan gick till staden hade jag en GUL BIL!!??



Sedan gick jag till slottet... ???!!! xD



Och sist men inte minst till stallet!!



HERREGUD vad läskigt!!! Panfucentralen har antagligen ett problem...



Håll höjd! // alexy1 (som just nu sitter i en enhörning...)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Kommentera gärna såå mycket ni vill! Men skriv inte några elaka kommentarer för då godkänds de inte!

Tack för era kommentarer! ♥ ☻

MVH alexy1