2011-09-14

Idrotsdagarna!!

Häjj alla pandor!

Tycker ni om idrott? Då är detta en sak för er! Jo... FRÅN & MED IDAG SKA PANFU HA IDROTTSDAGAR!!! Man ska tävla i olika grenar! Jag gick till Fotbolsplanen & träffade Sporty! Jag tittade på anslagstavlan och såg vilka grenar vi ska tävla i:

Rutschkaneåkning verkar kul! Idag ska man hoppa simhopp! Är VÄLDIGT höjdrädd men... jag gick ändå till simbassängen!



Jag gick försiktigt upp på trampolinen... ställde mig högst upp... Jag höll nästan på att svimma, men sedan.... sedan så gjorde jag det! Jag ställde mig längst ut på plankan och... HOPPADE!!! :) Efteråt kändes det JÄTTEbra! Jag hoppade 4 gånger till & det gick lika bra då som första gången!

Jag fick berröm av Sporty & fick en...



Medalj! :)

Nu ska jag göra läxan & kanske spela lite MSP (Heter alexy10 på MSP så ni vet)


Håll höjd! //alexy1


2 kommentarer:

  1. från isa176: hej alexy jag undrar vad msp är för något och om det är kul?

    SvaraRadera
  2. Hej isa! Jättekul att du tittar in min blogg! MSP är förkortningen för MovieStarPlanet som nu är ett väldigt populärt spel bland barn & ungdomar! Sök gärna på MovieStarPlanet på Google!

    MVH Alexy1

    SvaraRadera

Hej! Kommentera gärna såå mycket ni vill! Men skriv inte några elaka kommentarer för då godkänds de inte!

Tack för era kommentarer! ♥ ☻

MVH alexy1